20% kedvezmény az APP-ban május 9. és 10. között! Kód: APP20

Fizetési információk

Fizetési információk

A Szolgáltató a Megrendelő által leadott, majd elektronikus úton visszaigazolt megrendelése alapján a Szolgáltatás ellenértékéről, a megrendelésben szereplő termék(ek) árának összesítése mellett számlát állít ki, melyet a Szolgáltató számlázási szolgáltató partnere juttatt el közvetlenül a Megrendelő részére e-mailben, a Megrendelő által nyomtatható formában.

A termékek forintban meghatározott árát a Szolgáltató a honlapján feltünteti. Az ilyen módon feltüntetett árak az általános forgalmi adót tartalmazzák. A Szolgáltató jogosult a termékek árát bármikor egyoldalúan módosítani.

Az egyes megrendelések elküldését követő elektronikus visszaigazolás tartalmazza az adott megrendelés ellenértékét és szállítási költségét.

Fizetési lehetőségek

Megrendelő az alábbi fizetési módokon egyenlítheti ki Szolgáltató felé a megrendelt és kiszállított termék ellenértékét, valamint a kiszállítási díját:

  1. Utánvéttel (200 Ft kezelési díj mellett) a futárszolgálat képviselőjénél;
  2. PayPal fiók útján történő fizetéssel;
  3. Online bankkártyás fizetéssel;
  4. Google Pay vagy Apple Pay használatával.
  1. Online bankkártyás fizetés

Szolgáltató bankkártyás fizetés révén biztosítja a Megrendelő számára a webáruházban történő kényelmes és biztonságos vásárlást. Megrendelő a webáruházában VISA és Mastercard típusú bankkártyával vásárolhat. Ehhez a Megrendelőnek nem kell mást tennie, mint a rendelési folyamat során kiválasztani a bankkártyás fizetési módot, és a megjelenő fizetőfelületen beírni bankkártyájának számát, az ún. bankkártya-ellenőrző kódot (CVC, CCV vagy CSC, azaz a kártya hátoldalán található háromjegyű biztonsági kódot), és bankkártyájának lejárati dátumát. A vételár összegével a Szolgáltató mindaddig nem terheli meg a Megrendelő bankkártyáját, amíg a megrendelés kiszállításra nem került. Szolgáltató felhívja a Megrendelő figyelmét arra, hogy a kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyák csak akkor fogadhatók el, ha azok használatát a kártyakibocsátó bank engedélyezte. Megrendelő köteles ezzel kapcsolatban saját bankjánál informálódni arról, hogy kártyája használható-e a webáruházban történő vásárlás során.

  1. Mit kell tudni a 3D-Secure szolgáltatásról?

A 3D Secure egy olyan nemzetközi szolgáltatás, amely további biztonságot nyújt az online bankkártyás fizetési tranzakciókhoz. A 3D-Secure növeli a biztonságot, amikor a Megrendelő bankkártyával fizet az interneten azáltal, hogy a fizetési tranzakcióhoz egy egyedi tranzakciószámot (TAN) kapcsol. Ennek az eljárásnak az a célja, hogy megakadályozza azt, hogy harmadik felek visszaéljenek a kártyaadatokkal az interneten.

Jó tudni: A Mastercard a 3D-Secure szolgáltatást Mastercard Identity Check-nek (korábban: korábban Mastercard® SecureCode™), a VISA Visa Secure-nek (korábban: Verified by Visa), az American Express pedig Safekey-nek hívja.

  1. Miért használják a 3D-Secure eljárást?

A jogalkotók arra kötelezték az európai bankokat, hogy még nagyobb biztonságot nyújtsanak az internetes, bankkártyás fizetéseknél. A kártyabirtokos személyazonosságáról meghatározott törvényi biztonsági követelmények szerint kell meggyőződni. Ennek a követelménynek tesz eleget a 3D Secure eljárás, ami egy TAN alkalmazáson keresztül, vagy SMS-ben történő azonosítást jelent. Minden európai online kereskedő köteles ezt a biztonságos fizetési módot használni.

Az Európai Bankfelügyeleti Hatóság (EBA) szintén megköveteli azt, hogy a fizető személyt egyedileg azonosítsák. Az egyedi azonosítás eredményességéhez a fizető személynek az alábbi elemek közül legalább kettővel rendelkezni kell:

  • Tudás: pl. PIN-kód, és egyéb biztonsági kérdésekre adott válaszok, melyeket csak az ügyfél ismer.
  • Birtoklás: pl. okos telefon, token és egyéb olyan eszközök, amelyek kizárólagosan az ügyfél birtokában vannak.
  • Tulajdonság: pl. ujjlenyomat, és mindazon biometrikus jellemzők, amelyek az ügyfelet egyedileg azonosítják.

Abban az esetben, ha a Megrendelő még nem használja a 3D-Secure eljárást, úgy kérjük, hogy forduljon számlavezető bankjához vagy kártyakibocsátójához.

  1. Fizetés PayPal-lal

A webáruházában leadott megrendelésben szereplő termékek vételárának megfizetéséhez a Megrendelő választhatja a PayPal fizetési módot is. Ebben az esetben a rendelési folyamat végén a Megrendelő automatikusan átirányításra kerül a PayPal oldalára, ahol be tud bejelentkezni saját bejelentkezési adataival, majd ezt követően jóvá tudja hagyni a tranzakciót. Ha a Megrendelő a PayPal fizetést választja, úgy a megrendelésben szereplő termékek vételárát bankkártyával, csoportos beszedési megbízással, vagy PayPal hitelkeretének terhére tudja kiegyenlíteni, attól függően, hogy saját PayPal fiókjában korábban melyik fizetési módot állította be.

Abban az esetben, ha a Megrendelőnek nincs saját PayPal fiókja, úgy azt a PayPal weboldalán (www.paypal.com) keresztül tudja létrehozni.

  1. Fizetés Google Pay vagy Apple Pay használatával

A Megrendelőnek lehetősége van arra, hogy a webáruházban Google Pay vagy Apple Pay használatával fizesse ki a megrendelés ellenértékét. Ehhez a Megrendelőnek nem kell mást tennie, mint a webáruházban a Google Pay vagy az Apple Pay fizetési módot kiválasztani, majd saját Google Pay vagy az Apple Pay fiókjába belépve egyszerűen jóváhagyni a fizetést.

Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőt, hogy a fizetés Google Pay-jel teljesen biztonságos. Ez a technológia egy virtuális kártyaszámot rendel a Megrendelő bankkártyájához a valós kártyaszám helyett, így annak eltárolására nem kerül sor, és az a Szolgáltató részére sem kerül átadásra. Sőt, a Megrendelő telefonja sem tárolja azt el, így, ha a telefon esetlegesen illetéktelen kezekbe kerülne, akkor sem juthat hozzá harmadik személy a Megrendelő kártyaadataihoz.

Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőt, hogy az Apple Pay biztonságosabb a fizikai betéti, hitel- vagy prepaid (előre feltöltött) kártyáknál. Az iPhone-nal, Apple Watch-csal, illetve Mac-en vagy iPad-en történő fizetéshez Face ID, Touch ID vagy jelkód használata szükséges. Az Apple a Megrendelő bankkártyájának számát és személy­azonosságát a Szolgáltató részére nem továbbítja, és a tényleges kártyaszámot sem tárolja a Megrendelő készülékén vagy az Apple szerverein. Az Apple nem őriz meg olyan tranzakció-adatokat a kártyás fizetésekről, melyek visszavezethetők a Megrendelőre.

Online bankkártyás, PayPal fiók útján, illetve Google Pay vagy Apple Pay használatával történő fizetés esetén a termék ellenértéke akkor tekintendő megfizetettnek, amennyiben annak összege a Szolgáltató bankszámláján jóváírásra került. Szolgáltató a megrendelt termékek kiszállítását e fizetési módok választása esetén csak azt követően kezdi meg, ha a Megrendelő annak ellenértékét megfizette

Szolgáltató felhívja a Megrendelő figyelmét, hogy az alábbi esetekben a megrendelt termékek vételára kizárólag PayPal fiók, Google Pay vagy Apple Pay használatával történő, vagy online bankkártyás fizetéssel egyenlíthető ki:

  • amennyiben a Megrendelő a bolti átvételi módot választja, vagy
  • amennyiben a Megrendelő a csomagautomatából történő vagy a csomagponti átvételi módot választja, vagy
  • amennyiben a Megrendelő 100.000,- forintot meghaladó összértékben adja le megrendelését.

Kiegészítő információk a fizetéssel kapcsolatban

Szolgáltató jogosult az újabb megrendelés kiszállítását felfüggeszteni, amennyiben Megrendelőnek bármilyen lejárt tartozása áll fenn Szolgáltatóval szemben. Szolgáltató jogosult az újabb megrendelés kiszállítását felfüggeszteni abban az esetben is, ha a Megrendelő neki felróható okból a megjelölt szállítási címen nem vette át a megrendelt termékeket legalább két egymást követő megrendelés esetén. A megrendelés kiszállításának felfüggesztése mindaddig fennmarad, ameddig Megrendelő lejárt tartozását nem teljesíti Szolgáltató felé. Késedelmes fizetés esetén a Szolgáltató a jogszabályban meghatározott mértékű késedelmi kamat felszámítására jogosult.

Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy azon Megrendelő esetében, aki az általa megadott szállítási címen nem veszi át a megrendelt termékeket legalább két egymást követő alkalommal, újabb megrendelést a Megrendelőtől csak abban az esetben fogadjon el, ha a Megrendelő a megrendelt termékek ellenértékét a Szolgáltató részére előre megfizeti, majd azokat az általa kiválasztott Douglas parfümériában személyesen átveszi. Szolgáltató felhívja a Megrendelő figyelmét, hogy amennyiben a jelen pontban írt körülmények fennállása ellenére a Megrendelő az utánvétes fizetési módot választja soron következő megrendelésének leadásakor, úgy a Szolgáltató jogosult visszautasítani e megrendelés elfogadását.

Amennyiben a Megrendelő két alkalommal elmulasztotta átvenni rendelését, a kiszállítás felfüggesztése megszüntetésének feltétele, hogy a Megrendelő az újabb megrendelésben szereplő termékek vételárát előre megfizesse és azokat személyesen átvegye. A kiszállítás felfüggesztéséről, valamint a felfüggesztés megszüntetésének feltételeiről a Szolgáltató írásban is tájékoztatja a Megrendelőt.

Amennyiben a Megrendelő a Szolgáltató fenti tájékoztatásának kézhezvételétől számított nyolc (8) napon belül nem, vagy csak részben egyenlíti ki lejárt tartozásának összegét, úgy a Szolgáltató jogosult törölni a megrendelést. A megrendelés törlése esetén a Szolgáltató jogosult a megrendelés kiszállításának meghiúsulásával és törlésével összefüggésben felmerült indokolt költségeit felszámítani és kiszámlázni a Megrendelő felé.

A Douglas törzsvásárlói kártyával rendelkező Megrendelő nem jogosult hűségpontok jóváírására azon vásárlások után, melyektől a Megrendelő a megrendelés leadását követően elállt, vagy amelyek a megrendelt termék átvételének Megrendelő általi elmulasztása miatt nem teljesültek. 

Bolti átvétel esetén a Szolgáltató e-mailen tájékoztatja a Megrendelőt a termék átvételének lehetőségéről. Szolgáltató a Megrendelő által megrendelt terméket a Megrendelő fenti tájékoztatásától számított öt (5) munkanapig tartja rendelkezésre. Amennyiben Megrendelő az általa megrendelt terméket öt (5) munkanapon belül a Szolgáltatótól nem veszi át, úgy a Szolgáltató Megrendelőt először telefonon hívja fel a megrendelés átvételére, majd ennek eredménytelensége esetén a Megrendelő részére e-mailben küld tájékoztatást a megrendelés lezárásáról és a termék ellenértéke visszafizetésének feltételeiről.

A megrendelt termék Megrendelő általi átvételének elmaradása esetén Szolgáltató a termék ellenértékét visszafizeti Megrendelő részére oly módon, hogy annak összegét átutalja a Megrendelő által írásban megadott bankszámlaszámra, a Megrendelő tájékoztatásának kézhezvételét követő tizennégy (14) napon belül. Szolgáltató visszafizetési kötelezettségének teljesítésével mindaddig nem esik késedelembe, amíg Megrendelő a termék vételárának visszautalásához szükséges adatokat Szolgáltató részére nem küldi meg.